Krásný den, 

 

společnost INOVACE DO FIREM s.r.o. pro vás pravidelně připravuje přehled aktivit, novinek a zajímavých akcí z oblasti firemního řízení a zlepšování procesů.

Již pátým rokem realizujeme změny ve firmách a organizacích pro stabilizaci a jejich rozvoj na trhu.

Slavíme páté narozeniny

 

Fáze růstu je náročná disciplína, což platí i pro nás. Růst není vždy lineární a občas přicházejí mírné poklesy. Naším hlavním úkolem je tuto fázi správně koordinovat, monitorovat naše výsledky a optimalizovat procesy, zlepšovat organizaci práce a soustředit se na delegování a komunikaci.

 

Původním podnikatelským záměrem bylo nabízet zlepšovací projekty a vzdělávací programy pro firmy různých zaměření a velikostí. Od prvních zakázek na školení a projekty zlepšování výroby jsme postupně rozšířili naše služby o kalkulace, dlouhodobé strategie firem a KPI, implementaci Lean managementu, optimalizaci zásob a jejich vliv na Cash Flow, mentoringové služby pro lean managery a začínající podnikatele.

 

Po pěti letech se naše portfolio stabilizovalo v následujících hlavních oblastech:

  • snižování provozních nákladů, strategické a krizové řízení
  • kalkulace, KPI, aktivity zaměřené na zvyšování tržeb
  • optimalizace informačních systémů, automatizace, digitalizace a procesy zavádění inovací
  • generační výměny v rodinných podnicích
  • rozvoj firemní kultury, vzdělávací programy, mentoring a teambuilding

Kvalitní zpracování dat a správná interpretace informací jsou klíčové pro dosahování strategických cílů podniku. Ať už uvažujete o jakýchkoliv optimalizacích, je velmi důležité rozhodovat se na základě dat.

Dovolte mi shrnout postřehy z diskuzí se zákazníky.

Pomocí dat řídíme všechny naše firemní zdroje, procesy a projekty a tvoří základ pro digitální transformaci. 

 

Časté problémy ve firmách:

  • nedostatek dat pro procesy
  • nadbytek dat a jejich duplikace
  • dat je spousta, ale neumíme je zpracovat
  • příliš mnoho systémů

 

Tipy pro funkční práci s daty:

  • Potřeba dat by měla být odvozena ze strategie a klíčových výkonnostních ukazatelů (KPI). Měla by reflektovat finanční a obchodní výsledky, stejně jako kvalitu a výsledky operativní činnosti.
  • Používáme jeden hlavní informační systém (ERP).
  • V případě potřeby navazujeme kompatibilní výrobní systémy a aplikace, CRM a BI řešení.
  • Dodržujeme zásady bezpečnosti dat dle hodnocení citlivosti dat.
  • Informační systémy zavádíme v souladu s projektovým řízení vždy na základě mapování všech procesů (Value stream mapping).

 

 

Rádi vám poskytneme konzultace v oblastech vhodných pro optimalizaci, navrhneme možná řešení a zajistíme jejich realizaci. Naše dlouholeté zkušenosti s optimalizací procesů a implementací inovací nám umožňují nabízet kvalitní vzdělávání založené na praktických zkušenostech.

 

Aktuálně se můžete těšit na naše otevřené vzdělávací programy nebo si vyžádat školení přímo na míru vašim potřebám inhouse.

SEMINÁŘ ORGANIZACE PRÁCE

 

  • Úvod do organizace práce

    Výkonnost a únava, kategorie prací, organizace práce z pohledu firemní produktivity a osobní produktivity

     

  • Důvody neefektivity v provozech a kancelářích

    Vliv organizační struktury na organizaci práce, náplně práce, kompetence a odpovědnosti

     

  • Zlepšení organizace práce na pracovištích

    Odstraňování plýtvání v procesech, využití standardizace a vizualizace k vyšší produktivitě a zlepšení komunikace mezi odděleními (pracovní postupy, schůzky a porady)

     

  • Osobní produktivita / sebeřízení 

    Getting Things Done, osobní SWOT (analýza silných a slabých stránek pracovníka), práce s časovými bloky, prioritizace, zloději času, stresové faktory, udržení výkonnosti z dlouhodobého hlediska, aplikace pro Time management.

ŠKOLENÍ LEAN PERSONÁLNÍ MANAGEMENT

 

  • Velmi důležité je umět řídit lidské zdroje, obzvláště v době, kdy je málo pracovníků.
  • Personalistům nabízíme školení, kde se dozví, jak pozitivně podporovat kulturu společnosti pravidly „umět, moci, chtít.“
  • Ukážeme, jak řídit lidské zdroje pomocí odstraňování plýtvání v administrativě a orientací na výsledky (kvalita, dodávky, náklady).
  • Jak podporovat zaměstnance organizováním workshopů a benchmarků.
  • Probereme možnosti flexibilní práce – uspořádání kanceláří, fixní vs. plovoucí pracovní dobu.
  • Budeme sdílet zkušenosti z ostatních firem.

Se slevou 10 % v doprodeji

ŠKOLENÍ STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ

 

  • Získejte dovednosti pro vytvoření strategického plánu s využitím SWOT analýzy, abyste mohli usměrnit svůj podnik správným směrem.
  • Seznamte se s efektivním přístupem k rizikům a naučte se minimalizovat jejich dopad na vaši firmu.
  • Sestavte finanční plán a rozpočet, který podpoří vaši strategii.
  • Zjistěte, jak správně nastavit cenovou politiku, abyste maximalizovali zisky.
  • Osvojte si dovednosti potřebné k plánování a správě zdrojů a kapacit vaší firmy.
  • Naučte se identifikovat slabiny ve všech oblastech vaší firmy a efektivně je odstranit.
  • Získejte nástroje k nastavení a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) s výhledy a rozpočtem.

SEMINÁŘ ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ NA ZÁKLADĚ KPI

 

  • Ukážeme vám funkční systém odměňování provázaný se strategií a cíli firmy.
  • Efektivita systému odměňování má velký vliv na firemní kulturu, zapojení a spokojenost zaměstnanců.
  • Zaměříme se na podnikové cíle a jejich provázání s cíli pro oddělení a jednotlivce tak, aby každý zaměstnanec věděl, co má udělat pro dosažení cíle a co z toho bude mít.
  • Poukážeme na to, jak mohou vedoucí motivovat své podřízené a pomáhat jim tak v realizaci úkolů.

ŠKOLENÍ IT PODPORA PROCESŮ VE FIRMĚ

 

  • Zasvětíme IT pracovníky do podnikových procesů.
  • Ukážeme, jak efektivně podporovat procesy ve společnosti správným sběrem a uchováváním dat, nastavením organizační struktury v operačním systému, nastavením a propojením informačních kanálů, nastavením změnové služby v systému a možnosti vizualizace výsledků.
  • Ukážeme IT pracovníkům, co všechno mohou ve firmě ovlivnit a ulehčit ostatním oddělením. Získáte efektivní podporu procesů ve vaší firmě pomocí systémů a aplikací.

Získejte slevu 10 % v předprodeji. Platí při objednání do 19.5.2024

PŘINÁŠÍME UCELENÝ KONCEPT VZDĚLÁVÁNÍ PRO OMEZENÍ FLUKTUACE & ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ

Teambuildingové akce

 

Tým funguje nejlépe, když každý člen ví, že jeho přínos je nezbytný.

 

Zajišťujeme teambuildingové akce pro naše klienty v našich partnerských hotelech po celé republice s dobrou dojezdnou vzdáleností z Prahy, Brna a Hradce Králové, a to včetně organizace. 

Standartně poskytujeme tyto teambuildingové programy:

  • Tvorba strategie v manažerském týmu
  • Leadership pro podporu týmové spolupráce
  • Teambuildingové programy na míru

 

S námi můžete vyzkoušet tyto aktivity:

  • degustace piva, vína, rumů a destilátů, ochutnávka menu, kuchařský kurz, Vinařský víceboj, V kůži vinaře, (ne)Vinné kasíno
  • termální park, biotopové jezero nebo bazény se slanou vodou, wellness
  • geocashing, pumptracková dráha, půjčení koloběžek nebo kol, sportovní turnaje
  • rybaření, vodácký výlet
  • golf, minigolf, discgolf
  • prohlídka hvězdárny nebo zámku
  • diskotéka
  • únikové hry

 

Najděte hotel v lokalitě přesně dle vašeho gusta:

  • v klidné přírodě
  • na okraji města
  • zcela mimo civilizaci

  • Hotel*** v malebné krajině Českého středohoří
  • Sportovní resort**** v Brdské vrchovině
  • Resort*** v klidné přírodě Posázaví
  • Golfový resort**** ve východních Čechách
  • Resort **** pro dospělé v Beskydech
  • Hotel**** v podhůří Orlických hor
  • Hotel **** na Jižní Moravě

 

Objednání u nás je snadné:

  • Kompletní zajištění akce včetně ubytování, stravování a doprovodných programů.
  • Pro objednání potřebujete pouze základní informace, o všem ostatním se dohodneme emailem, telefonicky nebo osobně.
  • Rychlé objednání do 5 minut.
  • Výběr z partnerských resortů za nejlepší ceny.
  • Dobrá dostupnost z Prahy, Brna a Hradce Králové.
  • Teambuilding v anglickém jazyce s tištěnými materiály.
  • Nabídka bude připravena do 7 dní od objednání.
  • Možnost vytvoření akce přesně podle vašich požadavků.

ZAVÁDÍME PRVKY MODERNÍHO ŘÍZENÍ DO KAŽDODENNÍCH ČINNOSTÍ 

Více o společnosti INOVACE DO FIREM

  • Nastavujeme a optimalizujeme nastavení dlouhodobých cílů, procesní, projektové a krizové řízení.
  • Automatizujeme výrobu, údržbu a logistiku.
  • Digitalizujeme administrativu a služby.
  • Implementujeme postupy produktových inovací.
  • Snižujeme provozní náklady zlepšováním každodenních činností (Daily kaizen).
  • Vzděláváme firmy pro omezení fluktuace.
  • Vzděláváme jednotlivce pro profesní růst.
  • Mentorujeme rozjezdy podnikání začínajícím podnikatelům a start-upům.
  • Změnami Vás provedeme od návrhu po realizaci, včetně potřebné dokumentace.
  • Podpoříme Vás praktickými školeními, semináři, odbornými konzultacemi a informacemi z Průmyslu 4.0.
  • Poskytujeme dlouhodobou spolupráci k zavedení Lean managementu a řízení změn v organizaci (Change management).
  • Naším cílem je zvyšovat konkurenceschopnost firem a snižovat nepotřebné náklady.

POSUNEME VÁS DÁL

Zaujaly Vás naše služby?

Domluvte si s námi osobní schůzku nebo si zažádejte o náš katalog služeb. Vše s vámi domluví asistentka Lucie Horutová, tel.: 704 972 324, email: asistent@inovacedofirem.cz

 

OZVĚTE SE NÁM

linkedin
facebook
my bussiness

Tento e-mail by odeslán na váš email, protože jste se u nás přihlásili k odběru, poptávali naše služby nebo jste již naším zákazníkem. Nechcete již nadále odebírat tyto e-maily? To nás mrzí. Odhlásit se můžete zde.